pirmdiena, 2009. gada 16. februāris

PRET

Lasot Ērika ierakstu, ilgi domāju ko darīt. Vienkārši iepostot apakšā komentāru vai arī uzklikšķināt uz lodziņa "jauna ziņa". Es izvēlējos komentāru.

Saprotu, ka ViA DK mājas lapa (skan daudz labāk kā blogs), ir veidota informatīvi analītiskiem mērķiem, lai veiktu analīzi par debašu sesiju aktivitātēm, kā arī, lai informētu kluba biedrus un citus, kas nejauši ielec lapā, par aktualitātēm, kas saistītas ar debatēm.
Nebūs. Nebūs nekāda analīze un informācija šajā "jaunajā ziņā".

Ņemot vērā, ka ir aizritējuši visas pasaules (klusībā tomēr ceru, ka ir kāds nostūris, kur ir vienalga) mīlētāju svētki (a.k.a. Valentīna diena), gribēju padalīties pārdomās par šiem svētkiem, un, protams, par visaktuālāko šī brīža notikumu- Orlova kandidatūru VIASA prezidenta amatam.

Bet par visu pēc kārtas.
Valentīna diena. Laikam tā ir viena no lietām, ko es nesapratīšu nekad. Es vienkārši nesapratīšu kāpēc 14. februāris ir jāsvin vairāk nekā 16. februāris-Kristapiņa dzimšanas diena? Apsveicu Kristapiņ! Es nesapratīšu kāpēc vienu dienu gadā ir jāmīl vairāk. Tapēc es to nedaru! Es esmu PRET. Pret banālām vērtībām!

Tātad, Jānis Orlovs VIASA prezidents. Es esmu PRET. Es esmu pret banālām vērtībām, pret neskaidrām priekšvēlēšanu kampaņām un pret stagnāciju! Bet, es atbalstu Jāni Orlovu kā VIASA prezidentu, jo domāju, ka Orlovs neatbalsta banālas vērtības, viņam ir skaidra vēlēšanu kampaņa (respektīvi, nav nekāda kampaņa) un darbu studentu valdē viņš iegrieztu kā pienākas! Tātad, tīri personisku iemeslu vadīts, savu balsi jau tagad atdodu Jānis Orolovam!

Priekā!

1 komentārs:

  1. Nu kā naglai uz galvas! Mes jau esam citigi sagatvaojuši Orlova vēlešanu runu t.i. argumentus, kāpec cilvēki, kuru kampaņas pamtā ir banāls "par!" būtu sliktāki kā J.O.- precīzāk, ar ko viņš ir labāks.

    P.S. paldies par apsveikumu, un arī es nesaprotu ar ko 14. februāris ir labaks par 16. :))

    AtbildētDzēst