svētdiena, 2008. gada 9. novembris

Vai skolas apslāpē radošumu?

Uzstāšanās, kuru derētu noskatīties. Ne tikai pati ideja piesaista, bet arī pasniegšanas veids un tas, kādus paņēmienus auditorijas uzrunāšanai un idejas saturiskai pasniegšanai Ken Robinson izmanto.

2 komentāri:

  1. Ļoti interesanta un pārdomu raisoša runa!

    Tomēr, uzskatu, ka pie reālās dzīves situācijas nav iespējama sistēma, kas spētu piedāvāt katram indivīdam atbilstošu izglītības formu- tādu formu, kas ir piemērota ikkatram, un kaut kādā mērā neierobežotu indivīdu kreativitāti.

    AtbildētDzēst
  2. Es domāju, ka tas būtu iespējams, jo diez gan liela daļu sastāda msu neizmantoto spēju katrā paša un izglītības sistēmas pamatprincipu mainīšana no vienotiem standartiem uz dāžadiem ( tas ir - unikalitāte kā vērtība) veicinātu dažadu cilvēku attīstību kādā no sfērām, kas pašreiz tiek uzskatītas par nepariezām vai nepiemērotām mūsdienām. Es domāju, ka izglītības sistēmu pāroorientēt nebūtu problēmu, ja vien mērķis neattaisnotu līdzekļus? Un katra indivīda neizpaušanās, manuprāt vartētu kalpot, kā pamatots līdzeklis.
    Jo kas attiecas uz kreativitātes bremzēšanu, tad mūsdienu sabiedrības lielā mērā virza tādi mērķi, kā "gudrākais", "spējīgākais" utt., nemaz nedomājot, ka lielā daļa cilvēku iespējams ir katram sava unikalitātes daļa.

    AtbildētDzēst